Sikerdíjas keresőoptimalizálás

Sok éves optimalizálási tapasztalat

Keresőoptimalizálással (leegyszerűsítve: hogyan kerüljön az elsők közé egy honlap a Google-ban) 2002 óta foglalkozom aktívan. Akkor ez a szolgáltatás még jóformán ismeretlen volt Magyarországon.

Az azóta eltelt időszakban végeztem keresőoptimalizálást

  • vállalkozás honlap-felelőseként
  • webfejlesztő cég szakembereként
  • saját honlapok támogatására
  • ügyfelek számára

Egyaránt végzem nulláról induló (általam fejlesztett) honlapok optimalizálását, illetve már működő weboldalak utólagos feljavítását.

Milyen pluszt nyújt a gyakorlat?

A keresőoptimalizálás alapvető fogásait az elmúlt évek során nagyon sokan megtanulták - így ma már szinte minden webfejlesztő és online marketinges kínálja ezt a szolgáltatást.

Hozzám forduló honlaptulajdonosok weboldalai között azonban még nem igazán találkoztam olyannal, amelyik átfogóan hasznosította volna az optimalizálás kínálkozó módszereit - jellemzőbb, hogy sokszor "ordító ziccereket" is kihagynak.

Az évtizedes tapasztalat, a kreativitás, illetve az angol nyelvű (online) szakmai irodalom folyamatos nyomonkövetése révén az Ön weblapján alkalmazható keresőoptimalizálási lehetőségek jóval nagyobb körét ismerem fel, mint egy átlagos keresőoptimalizálási szolgáltató.

Így az Ön weblapja nem csak azokat a konkurens honlapokat előzheti meg, amelyeken elhanyagolták az optimalizálást, hanem azokat is, amelyeken átlagos színvonalon - és gyakran szakmai hiányosságokkal tarkítva - valósították meg.

Milyen módszereket alkalmazok?

Sokszor különbséget tesznek etikus és etikátlan, szabályos és szabálytalan keresőoptimalizálás között.

Az optimalizálás általában helytelenített módszereivel nem az a probléma, hogy törvénytelenek vagy etikátlanok - többnyire egyébként nem azok.

Valódi hátulütőjük az, hogy kockázatosak - hiszen az internet "legfőbb forgalomirányítója", a Google szabályaiba ütköznek.

A Google keresőjében jelen lenni üzleti vállalkozások számára alapvető fontosságú; onnan kiesni komoly csapás anyagilag (gyakorlatilag egyenértékű az azonnali jelentős piacvesztéssel).

Ezért, vagyis ügyfeleim érdekében, a Google írott és íratlan szabályainak megfelelő optimalizálást végzek.

E szabályok keretein belül azonban igyekszem korrekt ötletekkel és hasznos egyedi megoldásokkal felülmúlni azokat a gyakran hosszabb távon is sikeresnek tűnő "trükkös" módszereket, amelyeket talán az Ön egyes konkurensei is alkalmaznak.

Miért sikerdíjas?

A keresőoptimalizálás eredményessége szakértő munka esetén szinte biztos, de soha nem egzakt módon előrejelezhető - különösen a megvalósulás időtávja.

A Google e tekintetben olyan számunkra, mint az időjárás a mezőgazdaságban: nagyjából kiismerhető, de meglepetésekkel mindig szolgálhat.

Az Ön számára óhatatlanul is kockázatot és bizonytalanságot jelent, amikor ezzel a nagy jelentőségű feladattal egy ismeretlen szolgáltatót bíz meg - a sikerdíjas, illetve pénzvisszafizetéses konstrukció ezt a kockázatot hivatott minimalizálni.

Kétféle választható konstrukció

Sikerdíjas konstrukció esetén az optimalizálás elvégzése egy kisebb összegű fix díjazás ellenében történik; a sikerdíjat pedig akkor kell fizetni, ha a megállapodott határidőn belül a szerződésben meghatározott eredményesség teljesül.

A sikerdíj természetesen az induló fix díjazásnál magasabb összeg, de ezt már tényleges, kézzelfogható, így az Ön vállalkozása számára hasznot hajtó eredmény elérése után kell fizetni.

Pénzvisszafizetéses konstrukció választásakor a keresőoptimalizálás teljes díja a projekt elején fizetendő; viszont a szerződésben vállaltak esetleges nem teljesülése esetén ezt a díjat 100%-ban visszafizetem.

Ekkor tehát az induló befektetés magasabb, viszont teljes mértékben "biztosítva van".

Algoritmus-figyelő: a Google találati listáin történő átrendeződések intenzitása a tegnapi nap során
MozCast

Angol nyelvű keresőoptimalizálás

Felsőfokú angol nyelvtudásomra alapozva nemcsak honlapok angol fordítását vállalom, hanem az angolul beszélő országokat megcélzó honlap-optimalizálást is, mégpedig szintén tényleges gyakorlattal.

Amennyiben az Ön termékeire, szolgáltatásaira mutatkozhat kereslet az országhatárokon kívül, honlapja angol irányultságú optimalizálása olyan kiegészítő lehetőség, amit kár lenne figyelmen kívül hagynia.

Tovább a kapcsolatfelvételhez

Keresőoptimalizálási szótár az Aficionado.hu oldalán